Agentie SEO cautati si cu siguranta agentii de o multime de culori gasiti. Bine ati venit la una dintre deciziile cele mai bune sau incurajatoare cu care va veti confrunta … Poate parea banal, dar o decizie de care va depinde o parte tot mai mare din venitul dumneavoastra ar trebui luata in serios, nu crezi? In prezent, aproape orice companie relationata cu Internet ofera pozitionare web.  Exista agentii SEO serioase și respectate, dar există, din pacate si nu putine, agentii SEO extrem de slab cotate in ceea ce priveste profesionalismul lor. Daca nu aveti experienta in SEO, este usor sa terminati aruncand banii pe geam cu o companie de marketing care nu ti se potriveste. Desi asta nu e cel mai rau aspect ce ti se poate intampla, un serviciu neglijent te poate scoate in afara luptei prin o penalizare de catre Google. Numai daca stiti sa alegeti veti fi in siguranta. Puteți evita aceste capcane în care se încadreaza nou venitii, atata timp ce gasiti o companie care vorbeste limba dvs., care se potriveste nevoilor dumneavoastra si va ofera rezultatele asteptate. Tot ce trebuie sa stiti este mai jos …

  • 1. Cum cautam o agentie SEO? In general, oamenii care cauta o agentie SEO o fac pentru un motiv: ei doresc să  fie # 1 in Google , doresc o strategie de  backlink-uri , sau cresterea autoritatii website-ului … absolut totul este in regula, dar daca reusim toate acestea si nu primim vizite relevante tot efortul devine inutil. Se intampla cand angajezi o agentie SEO pentru optimizarea website-ului in motorul de cautare pentru prima pagina cu termeni cu care nimeni nu cauta. Sau cand veti plati pentru mii de link-uri care nu aduc trafic relevant pentru site-ul dvs. (sau orice trafic). Inainte de a cauta o companie începe prin a te intreba De ce vreau sa fiu vizibil în Google? Gandeste-te, poate ca ceea ce vrei cu adevarat este:
    • Expune brand-ul la un anumit grup de oameni
    • Atragerea de potentiali clienti
    • Cresterea de abonamente la newsletter
    • Mai multi utilizatori incep procesul de cumparareNumai atunci cand stiti motivul de baza care duce la SEO sunteti in stare sa gasiti o firma in masura sa va satisfaca cerintele. Puteti sa-i contactati si sa le spuneti: „Uite, mie imi este indiferent ranking-ul, eu ce vreau este sa ma viziteze persoane interesate in ceea ce ofer, pentru ca ceea ce vreau de fapt este…”. In acest fel aveti mai multe sanse sa fiti intelesi si sa primiti serviciul de care aveți nevoie. 2. Stiti ceea ce veti cumpara Desi cu fiecare zi SEO este tot mai cunoscut, inca exista unele confuzii. Daca acesta este cazul tau, nu va faceți griji, atunci voi explica tot ce trebuie sa stiti: Ce este SEO? SEO sau Search Engine Optimization   este o strategie de marketing in motorul de cautare care are scopul de a atrage vizitatorii doriti, gratuit, la un site web prin intermediul motoarelor de cautare, precum Google și Bing. Acesta este modul în care SEO ajuta la promovarea site-ului dvs.:
    • Acesta va pune în fața oamenilor interesați de ceea ce oferiti
    • Va duce la potentiali clienti, cumparatoriPentru a realiza acest lucru, SEO cuprinde două aspecte principale:
    • SEO „On Page”– Consista  in modificarea unor elemente din website si adaugarea de altele noi pentru a face mai atractiv site-ul pentru motoarele de cautare și utilizatori.
    • SEO „Off Page”– se concentreaza pe factori externi, cum ar fi link-uri si social media.Avantajele și dezavantajele SEO Avantaje SEO:
    • Este foarte bine directionat– Utilizatorii care ajung la site sunt interesati de informatiile, produsele sau serviciile pe care le oferim.
    • Vizitele sunt accesibile– Nu este nevoie sa platim pentru a apare in motorul de cautare si nici sa platim pentru fiecare vizitant. Singurul cost este sa platiti o companie specializata in promovare.
    • Este dinamic– Robotii de cautare viziteaza site-ul dvs. in mod regulat, ceea ce inseamnă ca puteți adapta o strategie dinamica, in functie de rezultatele pe care le obtineti.Dezavantajele SEO care nu pot fi ignorate:
    • Este imprevizibil– Din cauza schimbarii algoritmilor de cautare este imposibil de prezis rezultatele sau vizitele.
    • Este nevoie de timp– Pot dura luni ca rezultatele sa fie vazute
    • Este dificil sa se puna in aplicare– nu tot timpul companiile dispun de resurse / expertiza pentru a efectua acțiunile pe care SEO le cere.
    • Investitia este continuu– Este nevoie de a investi în mod constant pentru a nu pierde in fata concurenților dvs., dornici sa ia locul.
    • Are succes numai pe baza cautarilor– Daca cineva nu cauta ceea ce oferi este inutil.3. Adopta abordarea corecta Există două moduri de a face SEO: Puteti face dvs. singur, sau puteti lasa pe cineva sa faca acest lucru in locul dumneavoastra. Faceti singur Una dintre cele mai mari avantaje de a face dvs. SEO este controlul . In orice moment va decideti ce sa faceti și cum, fara a depinde de nimeni. Printre altele, puteti:
    • Sa incepeti intr-un timp foarte scurt
    • Efectuati modificarile rapid
    • Alegeti ce zone sa se concentreze și cum
    • Mai multe sarcini delicate
    • Sunteti siguri ca nu veti fi penalizati de catre Google pentru o gresita strategie de optimizare.Angajam o terta pesoana sau o firma Desi sa facem SEO pentru noi pare a fi o solutie ideala, avem multe motive sa credem ca un ar fi rau sa angajam specialisti pentru a face acest lucru:
    • Nu aveti experienta necesara
    • Delega anumite activitati pentru a va putea centra la locul de munca
    • Timp pentru a dobandi experienta necesara
    • Evitați sa cadeti in greseli comune
    • Obtineti puncte de vedere diferite4. Nu toate agențiile sunt egale Aproape orice companie relationata cu Internet oferă un anumit tip de serviciu pentru optimizarea motorului de căutare . Dar asta nu înseamnă că toti vor intelege si vor fi capabili sa rezolve problemele dvs.. Tipuri de agentii SEO Fiecare tip de agenție SEO are puncte tari si punctele slabe. Aici am rezumat avantajele și dezavantajele (presupuse) de lucru cu oricare tip:
    • Agenția SEM– În principiu sunt cele cu cea mai mare capacitate și experiență în SEO. Cu toate acestea, nu toate oferă soluții personalizate.
    • Agentie de web design– ar trebui să fie capabili de a construi un site prietenos pentru motorul de cautare. Problema este că SEO nu este specialitatea lor.
    • Agentie Marketing Digital – Ei sunt pregătiți să integreze SEO, împreună cu alte strategii digitale. Împotriva sunt riscurile asociate ca bazându-se pe o singură companie pentru toate strategiile online.
    • Agentie de publicitate– Deși au o capacitate de publicitate  mare este probabil să fie lipsiti de experiența în SEO.
    • Consultant SEO– poate produce un profit mare in investiții atunci când sunt urmate recomandările sale. Partea cea mai grea este gasirea consultantului adecvat.Nu toate alternativele sunt egale si nici un putem spune ca una este mai buna decat alta. Sper ca un v-am bagat mai rau in ceata in a alege ce tip de companie trebuie sa cautati. Agentie mare sau mica? O întrebare comună atunci când se caută servicii SEO nu este ce tip de agentie cautam ci daca este mare sau mica. Nu există nici o îndoială că agențiile mari au în rândurile lor experți SEO, dar este de asemenea adevărat că accesul la ei este dificil. Dacă sunteți un client mic, cel mai probabil are să  atribuie contractul către consultanți juniori cu strategiile generice. Prin urmare, dacă doriți să lucrați cu o agentie importanta este o idee bună sa vă asigurati înainte cine va lucra cu dvs. și cât de multa experienta are. O altă opțiune este de a lucra cu o firma mica. Acum, nu ma refer la agentii mici care detin sute de conturi, ci la una ce prefera sa lucreze cu mai putini clienti. În multe cazuri, aceasta este singura modalitate de a captura o mare experiență și sa dedice tot timpul necesar pentru indeplinirea obiectivului. Personal aceasta este abordarea cu care prefer sa lucrez. Servicii minime Au disparut zilele cand umpleam paginile de cuvinte cheie si cateva backlinkuri si ajungeam pe prímele pozitii. Datorită creșterii concurenței și evoluției continue a motoarelor de căutare, acum trebuie să acoperim o gamă mai largă de necesitati. Dacă aveți de gând sa faceti o investitie intr-un serviciu SEO, veți avea nevoie de un serviciu complet. În acest caz, agentia SEO pe care o alegeți trebuie să ofere cel puțin următoarele servicii:
    • Consulting – Este esențial ca agentia sa fie pregătita sa înteleaga cazul dumneavoastră, sa-l analizeze și  sa-l rezolve cu o solutie personalizata. Probabil veți avea nevoie de un audit tehnic al site-ului dvs. , o strategie de cuvinte cheie și un plan SEO pe termen scurt, mediu și lung.
    • Dezvoltare Web– Dacă site-ul nu este gata pentru motoarele de cautare, trebuie să-l adaptăm, astfel încât motorul de cautare sa poata sa-l indexeze.
    • Redactare – Aveti nevoie de agenția ce poate redacta texte bine-scrise.
    • Web Analytics– Pentru a închide ciclul este necesar să măsoare rezultatele acțiunilor întreprinse. Aveti nevoie ca tot traficul de date si conversii sa fie înregistrate, dupa care cineva să fie capabil să analizeze, să explice și să sugereaze îmbunătățiri.Rețineți, dacă sunteți în căutarea unui serviciu SEO  , de exemplu, o analiză de linkuri , sau un studiu de cuvinte cheie, nu aveti nevoie de un serviciu complet. Dacă este așa, este recomandabil să cautati profesional specializat.
  • Care este experiența dumneavoastră atunci când alegeți o agenție de marketing?

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here