Ghid de optimizare SEO pentru motoarele de cautare Google, Bing, Yahoo. SEO ( Search Engine Optimization) poate fi foarte simplu sau extrem de complicat. Ce o sa gasiti in acest blog? Informatii practice, 100% probate si concepute pentru persoanele freelance, ce nu sunt experte in marketing online. Nu doresc sa pregatesc o Formula 1 pentru SEO, mai degraba o Dacia Duster, usor de manevrat si fiabila, care sa poata aduce beneficii pentru cei mai putin initiati. Marketing-ul de cautare se reinventeaza constant. De aceea, multe dintre tehnicile de optimizare web, pozitionare in motoarele de cautare, pe care le foloseam acum un an nu mai functioneaza. In acest sens trebuie sa actualizam, constant, cunostintele despre SEO. Pentru a aparea in primele rezultate in ranking-ul de cautare este fundamental sa asiguram vizibilitatea website-ului. Cu alte cuvinte, daca nu aparem in top 10, nu existam. In acest ghid am sa explic cum trebuie sa optimizam website-ul nostru pentru a ajunge in ranking-ul de cautare top 10, simplu si fara multa bataie de cap.

Ghid de optimizare SEO: Totul incepe cu analiza website-ului

Cunoasterea proiectului initial este fundamentala pentru acele pagini care au o oarecare vechime. Aceasta analiza initiala ne permite sa vedem ce aspecte sunt optimizate si care nu, pentru a le putea imbunatati. In acest sens am sa enumar cativa dintre principalii factori de care trebuie sa tinem cont:

  • Situatia domeniului: autoritate, vechime, unde este gazduit.
  • Situatia paginii web: Am fost penalizati cu vreo actualizare a algoritmului Google? De ce? Datorita continutului sau backlinks?
  • Analiza de backlinks: identificati acele backlinks care fac rau paginii si trebuiesc eliminate.
  • Diagnosticul ON Page: analizarea factorilor cum ar fi: viteza de incarcare a paginii, optimizarea continutului, structura site-ului web, structura link-urilor interne, continutul duplicat, link-uri interne rupte, erori 404 etc.
  • In cazul unui website business… are blog? Un blog ne permite sa adaugam ceva proaspat domeniului, sa imbunatatim autoritatea si pozitionarea in motoarele de cautare cu noi cuvinte cheie.
  • Diagnosticul in retele de socializare: Aveti conturi in principalele retele sociale? Actualizati continutul? Aveti optimizate profilurile sociale?

Cautarea si alegerea cuvintelor cheie

Cautarea si alegerea cuvintelor cheie este fundamentala pentru orice strategie de pozitionare, acesta fiind primul pas spre succesul sau insuccesul nostru.

Optimizarea SEO ON Page: optimizarea paginii pentru cuvintele cheie

Odata selectionate cuvintele cheie putem incepe sa optimizam pagina noastra pentru pozitionarea web.

  • Eticheta titlu trebuie sa fie optimizata. Acest atribut este primul pe care il indexeaza motoarele de cautare. Prin urmare, trebuie sa contina cuvintele cheie, sa fie descriptiv, atractiv si sa aiba o lungime de pana la 60 de caractere.
  • Meta description este foarte importanta. Ne permite sa adaugam mai multa informatie pentru motoarele de cautare si potentialii cititori. Lungimea nu trebuie sa depaseasca 160 caractere si trebuie sa profitam la maxim pentru a adauga cat mai multa informatie pentru a atrage cititorii.
  • URLs trebuie sa fie friendly pentru motoarele de cautare. Cu alte cuvinte URLs trebuie sa contina cuvintele cheie cu care dorim sa ne pozitionam. Puteti citi mai in amanunt structura unui url si ce trebuie sa contina.
  • Etichetele heading (h1, h2, h3…): in plus fata de ierarhizarea continutului, proportionam informatii utile motoarelor de cautare. De aceea, este util sa introducem in aceste etichete cuvintele cheie importante pentru noi.
  • Trebuie sa optimizezi tot continutul, nu numai textul, ci si continutul video, imagini…. Acestea colaboreaza in pozitionarea globala a paginii.
  • Trimite un sitemap la principalele motoare de cautare pentru a ajuta sa fie indexat tot continutul. Poti trimite si un sitemap numai pentru imagini si video.

In cele din urma optimizarea SEO a website-ului nostru este fundamentala pentru pozitionarea noastra in rezultatele de cautare, in principalele motoare de cautare. Tehnicile SEO pot fi diverse, dar toate au aceeasi baza si nimic nu este iesit din comun. Cu atentie, multa rabdare si perseverenta vom ajunge sa stapanim o parte dintre acestea si cu siguranta rezultatele vor fi pozitive. Acest ghid de optimizare SEO Google are ceva vechime, dar fiind baza SEO se poate aplica cu succes si in actualitate.

In acest website veti gasi multe solutii de marketing digital si odata cu aplicarea acestora cu siguranta veti creste numarul vizitatorilor si implicit vanzarile sau veti face mai bune conversii.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here