Structura unui url este una dintre cele mai importante elemente în scopul de a realiza o poziționare bună SEO. Prin urmare, aici sunt câteva din cele mai bune practici pentru a păstra în minte construirea structurii URL-ului din site-ul nostru:

Structura unui url si optimizarea

Cuvinte cheie: Este foarte important ca în URL cuvintele cheie ale paginii să iasă în evidență. Relatia dintre URL-ul, titlul și elementul H1 la nivel de cuvinte cheie este importanta pentru o buna pozitionare SEO.

Keyword stuffing: Trebuie să evităm cu orice preț repetarea cuvintelor cheie în URL. Acest lucru poate fi considerat ca spam de către robotul Google.

Incompetență: cmdigital.ro / servicii /servicii de comert electronic.

Bune practici: cmdigital.ro/ servicii /comert electronic sau cmdigital.ro / servicii de comert electronic

Scoateți parametri querystring: În măsura în care este posibil ar trebui să se evite folosirea parametrilor querystring în URL-uri noastre.

Incompetență: cmdigital.ro/servicii/ecomert?id=147823&level=39

Bune practici: cmdigital.ro/servicii/ecomert/id/147823/level/39

Folositi separator de cuvinte cheie, cratima: Caracterul ce robotul google înțelege ca  și separator de  cuvinte cheie este cratima „-” în nici un caz nu ar trebui să fie utilizate pentru a separa cuvintele cheie de subliniere „_” sau alte caractere.

Incompetență: cmdigital.ro / servicii_ecommerce.

Bune practici: cmdigital.ro / servicii-de comert electronic.

Evitați să folosiți cuvinte stop: Intelegem prin stop word  acele cuvintele care nu conțin o semnificație importantă pentru a fi utilizate în interogările de căutare. Exemple: și, pentru, de, etc …

Incompetență: cmdigital.ro / servicii-de-comert-electronic.

Bune practici: cmdigital.ro / servicii-comert-electronic.

Atentie la logica structurii a unui URL: Nu uitați că este posibil, ca în cele din urmă, URL-ul nostru sa fie vazut  de către un utilizator, ca urmare a unei căutări. Prin urmare, oferă o logică ușor de înțeles pentru ca URL-ul sa ajute utilizatorii pentru a ajunge la site-ul nostru:

Incompetență: cmdigital.ro / comert electronic / servicii on-line

Bune practici: cmdigital.ro / servicii / on-line / comert electronic sau cmdigital.ro / servicii-online-comert electronic

Structura URL-ului nostru permite să urmeze o clasificare logică (în exemplul de un nivel mai mare la un nivel inferior), vă ajuta să obțineți mai mulți vizitatori pe site-ul dv..

versiunea www și fara www: Trebuie să ținem cont de faptul că pentru Google www.cmdigital.ro și cmdigital.ro sunt două URL-uri diferite. Din acest motiv, nu trebuie uitat să configurați webmastertools corect indicand faptul că suntem proprietarii ambelor URL-uri și care  este  preferat (Configuration >> Settings >> Preferred Domain). O altă opțiune este disponibilă, o redirecționare permanente (301), de la un domeniu la altul.

HTTP și HTTPS: Dacă in site-ul dv. se poate naviga cu  ambele protocoale pentru același conținut acesta poate fi considerat  conținut duplicat. Evita, pe cât posibil, se se navigheze cu ambele protocoale pentru același conținut.

Bara la sfârșitul URL-ul: Un aspect care nu este de multe ori luat  în considerare este posibilitatea de a accesa același conținut cu și fără trailing slash bar:

www.cmdigital.ro / E-commerce IE ȘI www.cmdigital.ro/ecommerce/

acest lucru ar putea fi, de asemenea, considerate ca fiind conținut duplicat.

Folosind subdomenii: Trebuie să fim atenți cu utilizarea de subdomenii. O utilizarea excesivă a acestora, poate face ca  autoritatea domeniului nostru“domain authority” sa scada.

Lungimea URL: Un url pera lung nu va ajuta poziționarea SEO. Prea multe cuvinte cheie va face greutatea SEO de la pagina sa fie distribuită între toate cuvintele cheie, minimalizand cele mai importante cuvinte cheie. Este recomandabil să folosiți un maxim de 4-7 cuvinte cheie.

Caracterul #: Roboții ignora tot ceea ce apare după caracterul #. Vom revizui URL-urile noastre pentru a preveni utilizarea acestui carácter. Putem folosi, de asemenea, această caracteristică pentru a construi un URL lung, potrivit pentru programarea site-ului, fără a penaliza cuvintele cheie care ne interesează. De exemplu:

cmdigital.ro / servicii / comert electronic-/ Instrumente # / id / 23 / categorie / magazin / subcategorie / on-line

Majuscule si minuscule: Nu trebuie să uităm că roboții disting intre majuscule si minuscule, ceea ce provoaca continut duplicat.

www.cmdigital.ro / servicii / Comert-electronic este un URL diferit www.cmdigital.ro / servicii / comert-electronic. Este o practică bună ca toate adresele URL ale unui site web să fie scris cu litere mici.

Conținut duplicat: Uneori nu este posibil sa prevenim accesul la o pagină web folosind diferite URL-uri. În astfel de cazuri, pentru a evita penalizarile cu conținut duplicat utilizam  meta cannonical. In head din site-ul nostru indicam care este structura URL-ului care identifică pagina de web.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here